Friday 1 July 2016

Nama PLAN B Enti Kena Buai Kompeni??

Hello Offshore Man...



  Sekumbang rega minyak dagang dunya nyau majak nurun ari Tahun 2015 kemari ngagai rega ke paling baruh iya nya USD45 per barrel, mayuh kompeni Oil & Gas mayuh muai pekerja di kena ngurang ka kos. Ukai semina nyadi ba dunya kitai aja, tang seluruh dunya. Lebuh maya aku nulis post tu, aku enda nemu berapa iku udah pekerja ba Kompeni kami udah kena buai. Aku???hmmm..



  Aku agi majak ka pengawa baka biasa, agi bedau kena buai kompeni. Tang, taja pia nadai ngasuh hati aku senang laban bila-bila masa aja ulih kena buai. Enti kena buai, kompeni sigi bisek nyedia ka PAMPASAN ngagai kitai nitih ke pengelama kitai udah gawa enggau kompeni. Enti urang nya udah lama, mayuh meh ulih ya engka udah tau retired / pencen meh. Keni ke urang agi biak baka kitai tu? Ka pen enda ngiga kompeni bukai meh bayik nya Tetap tauka Enda. Asal ulih endur kitai ngarau nganti ke kompeni ke bisek manah gi ka nguna. Tang, enti alu nadai siti kompeni ngangau pengudah 2 3 bulan minta?? Pala pan majak pedih, ngira ka mayar hutang tiap-tiap bulan..anak ka nusu..bini ka makai..pecah pala laban nya..adai pe tan arr....



Tang, pengelama aku udah begiga nama utai patut gaga aku kena aku "cover" diri empu iya nya BISNES!!! Tang, nama bisnes?? Nanam Sawit?? apu, ni maya makai hasil buah nya??aku ka ngiga bisnes ke ulih meri aku belanja kurang 2 3 bulan udah aku kena buai..ukai nya 3 4 tahun ila..Enti kitai ka ngaga bisnes, kitai tentu beguna ke modal. Nyadi kitai ulih ngambi mimit ari Duit Pampasan kitai nya nyadi ke modal kena kitai bisnes. Ka kita enti aku madah aku bisek tetemu ke jalai bisnes ke nadai nguna modal besai serta pulangan jampat?? Tang ukai skim jampat kaya..enti ka kaya jampat, rompak bank ka..tauka kawin enggau urang kaya. Tau bepun ke bisnes tu ari diatu, ukai nyau nunggu udah kena buai ila baru segaut ka belajar. Anang selalu tinggal laban urang..maya kerja tua kerja..maya enda kerja, tua nguna masa sejam kena begiga ke penemu ya ke ulih ngemansang ke diri empu..ukai nya enggau urang bejudi main kolok, main pay pu..Maya kena buai ila, ngetup tunjuk enda nemu nama ka gaga..duit pampasan pan abis enda temu tunga laban nadai Planning tumu ke manah. Nyadi udah tu, nuan udah nemu nama utai deka digaga...enti nuan ka nemu enggau silik agi, lawa blog ba baruh tu;





No comments:

Post a Comment